tirsdag den 12. august 2014

Sen sommerferie

I år har jeg splittet min ferie, så jeg havde en uge i juni og nu er startet på min anden (og sidste) uge her i august. Faktisk var min plan at finde en afbudsreje i denne uge, men da sidste uge stod på hygge med venner i Køge og en tur til det svenske (se billeder), besluttede jeg at nyde København i denne uge. Så jeg skal til Zulu sommerbio i aften (hvis vejret forbedres markant), i tivoli fredag og høre Oh Land og i operaen lørdag og se den lille havfrue sammen med Jeanette.
Får i brugt alle de tilbud København byder på??

Søndag var jeg i tivoli med venner og familie, mit årskort bliver flittigt brugt

Søster og fætters søn er klar til at fiske efter ænder...
En storbypige i flugt fra de svenske fluer....
En af de få kantareller vi fandt
Krebsegilde 
hum dog: brød med tang, ramsløg olie, syltede løg, jomfruhummer og kryddermayo
De sørgelige rester

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...