onsdag den 3. juli 2013

Lissabon part 1

Puha det er længe siden jeg har været her kære læsere, sidste uge kan undskyldes med en ferie i Lissabon, sammen med min søster. Hvilket giver anledning til de næste par blogindæg YAY :) Vi kom hjem i søndags efter 7 skønne dage i Lissabon, som vi i den grad synes er en overset storby i Europa. Byen der har alt hvad vi søgte kultur, strand, charme, varme og shopping muligheder (nogen undrer sig nok over at jeg ikke nævner mad her, men det skal jeg nok følge op på....). Vi havde bookede fly og hostel seperat, hvilket fungerede rigtig godt. Vi boede i den gamle bydel Grasa, på et lækkert, og billigt, hostel der hedder Grasa 28. Den gamle bydel er super hyggelig, lokal og charmerende med smalle brostens gader, farverige huse og vasketøj flagrende i vinden. Dog kan den være svær at finde rundt i.

Udsigten fra vores hostel
stue og gårdhave
kakler er i stor stil et varemærke i Lissabon, hvilket er praktisk da de beskytter facaderne. 
Desværre er billederne ikke så store da de er taget med min iphone, nogen glemte sit kamera....!? part 2 kommer imorgen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...